Saturday, March 17, 2012

sneak peek

coming soon!!~

8 comments:

sehati sejiwa said...

Assalamualaikum..Amani!! lama tak terjah blog Amani..hehee~~bukan ape mood crohet baru nak mai...huhuhu...nak tanya apa ke benda menda alah ni..mcm mana nak guna? utk apa? brp ongkos?...kalu tau guna mesti nak sambq gak neh...heheh~~

amani said...

w'salam akak..

hehe..yang ni pom pom maker..ada 4 saiz dalam satu set. setiap saiz ada 2 pompom maker..jadi semuanya 8 pcs in one set

detail harga dan cara nak guna nanti sy post di blog ya:-)

afzalsukasuki said...

as salam kak,

pom pom makers ni available lagi tak?boleh tak bagi details, sebab saya berminat nak beli.ni emel saya thugs_teenage@yahoo.com.trimas kak :)

amani said...

w'salam,

saya dah emel details nya:-)

thanks

Unknown said...

kakak, pom pom maker nie available lagi x??? saya nak beli. dah lame saya cari tapi x jumpe..

Unknown said...

kakak, pom pom maker nie available lagi x?? saya nak beli.. saya dah lame cari tapi x jumpe..

Unknown said...

kakak, pom pom maker nie available lagi x?? saya nak beli...

amani said...

masih available dik..
emel ke amaniekd@yahoo.com ya

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...