Saturday, January 8, 2011

medicine bag:-)


Bag for grandma is finished~ Grandma had requested for a small bag which she can use to keep her medicines, so I've made a sweet ripple bag for her:-)

enjoy some photos (^_^)

sweet ripple bag with flowers and ball keychain~
I purposely use bright colours for flowers and keychain to make them stand out. Grandma said, 'terangnya!!!' hehe

the inside view. grandma quickly put her 'minyak cap kapak' inside the pocket:-)


My grandma with her new medicine bag!


I'm glad that grandma likes the bag so much. She couldn't stop praising and willing to pose with her new bag. I couldn't be happier....


May God bless my grandma with good health and happy life. Amiiinn...




6 comments:

Sindar said...

waaahhh.. cantiknya beg ni.. :) suka tengok..colourful... susah tak nak buat lining beg ni? kalau guna jahit tangan ja , boleh tak? :D

amani said...

tq2:-)

erm..susah jugak lah nak buat,tapi insyaAllah, tak musthil~

zip dan poket semua guna mesin, tapi saya jahit tangan pada beg...nak jahit tngan ja boleh, tapi kena sabar sikit..hehe

Sindar said...

hmm... saya x da mesin jahit lagi.. tp mmg nak belajar buat lining ni.. senang kalau taruk barang kat dalam.. tak mudah keluar sebab lubang-lubang kait ni... thanks Amani :D insyaAllah.. nanti saya cuba guna jahit tangan..

amani said...

gud luck~!! saya pun nak belajar knitting kalau boleh, teringin sangat nak belajar satu hari nanti..


benang2 kat yarns online sume cantik2..geram sgt rasa nak beli je semua:-)

Sindar said...

thanks Amani :D hihi... yup.. benang di yarnsonlineshop.com pelbagai jenis Amani blh cuba.. kalau Amani minat.. blh email saya :)

insyaAllah.. saya yakin Amani akan mahir knitting satu hari nanti.. saya pun nak mahir crochet satu hari nanti macam Amani :D hihi.. insyaAllah.. suka tengok beg2 ni.. semua lawa2 dan kreatif!

amani said...

ok nanti kalau saya nak beli yarns, sy email ye:-)

insyaAllah, kena jugak cuba knitting, teringin nak buat sweater yang cantik2..hehe..tq ye suka beg2 tu(^_^)

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...